Звіт завідувача
ЗДО «Сонечко» Гоголівської сільської ради
про проведену роботу з розвитку навчально-виховної
діяльності та зміцнення матеріально-технічної бази ДНЗ
у 2018 -2019 навчальному році
Даний звіт оформлений відповідно до статті Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. № 2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. № 305 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005р. № 55, Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178.
Основна мета звітування:
Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.
Порядок денний:
1.Вибори голови та секретаря зборів.
2.Звіт завідувача ЗДО.
4.Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та
громадськості).
5.Прийняття рішення зборів.
І.Загальна характеристика.
ЗДО «Сонечко» знаходиться в комунальній власності Гоголівської сільської ради , розпочав свою роботу в 1984 році.
Групові приміщення забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:
- фізкультурно – музичний зал;
- кабінет психолога;
- методичний кабінет , кабінет логопеда;
- медичний блок;
- комп`ютерний кабінет;
- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи (7);
- спортивний майданчик.
ІІ. Склад вихованців.
За проектною потужністю заклад розрахований на 130 місць. На кінець навчального року заклад відвідує 171 дитина:
1 група раннього віку-21 дитини;
6 дошкільних груп-150 дітей.
Заклад працює за 5-денним режимом роботи:10,5годинним перебуванням дітей.
ІІІ. Кадрове забезпечення.
Педагогічний процес у ЗДО забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач 1(вища освіта) ,1практичний психолог (вища), 2 музичних керівники (вища), 12 вихователів , інструктор з фізичного виховання , керівник гуртка .
Освітній рівень педагогів:
8 педагогів– вища освіта;
7 - базова вища;
1 - неповна вища;
Стаж роботи педагогічних працівників:
До 3-х років – 1;
від 5 – до 10 років – 4;
від 10 до 20 – 5;
від 20 до 30 – 5;
більше – 30 – 1.
Кваліфікаційний рівень педагогів:
14 – спеціалісти;
0 – спеціалістIIкатегорії;
1 – спеціаліст І категорії ;
2 - спеціаліст вищої категорії.
У ЗДО створюються оптимальні умови для постійногопрофесійного зростання педагогів . Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету розширення знань і практичного досвіду педагогів, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ЗДО та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.Атестація як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно вимог «Положення про атестацію» . В цьому році проатестовано 2 – вихователі :
- присвоєно І кваліфікаційну категорію вихователю Мишкоріз А.С.
- присвоєно «вищу» кваліфікаційну категорію вихователю Закордонній Л.А.
Всі атестаційні матеріали оформлені та зберігаються належним чином . В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.
ІV. Пріоритетні напрямки діяльності у 2018-2019 навчальному році.
Діяльність ЗДО «Сонечко» направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:
·збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я;
·формування особистості,забезпечення соціальної адаптації;
·розвиток творчих здібностей та нахилів.
Відповідно листа МОН України «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах» від 20.05.2017.р. № 1/ 9-249 особливу увагу надавали вихователі патріотичному та екологічному вихованню дітей, наполегливо працювали над впровадженням інноваційних технологій розвитком зв’язного мовлення дітей :
- Мишкоріз А.С., Лях І.В., Дахно І.Г., Степура О.М. , Закордонна Л.А.
V. Якість реалізації освітньої програми.
В 2018-2019 навчальному році колектив дошкільного навчального закладу працював творчо та відповідально , орієнтуючись на основні державні документи:
- Конституцію України
- Закон України “Про дошкільну освіту”
- Базовий компонент дошкільної освіти
- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Впевнений старт»
- Закон України “Про охорону праці”
- Закон України “Про цивільну оборону”
- Закон України “Про дорожній рух”
А також заклад працював відповідно власного Статуту та спрямовував свої зусилля на створення освітнього середовища , яке сприяло б реалізації вимог Базового компоненту щодо всебічного розвитку особистості .
Перспективне та календарне планування освітньо-виховного процесу включає різноманітні форми сучасної організації життєдіяльності дошкільників за лініями розвитку. дидактичний та ігровий матеріал, який використовується в закладі відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. навчальний процес супроводжується методичними рекомендаціями, які надаються учасникам освітньо-виховного процесу за запитом та за потребою .
Майже усі педагоги закладу приділяють належну увагу формам організації дітей . Під час проведення навчальних та ігрових занять, здійснюють освітній процес на основі забезпечення умов для повноцінного різнобічного, пізнавального виховання і розвитку дітей дошкільного віку.
Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету обмін досвідом між педагогами, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ДНЗ та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.
В минулому році проведені 4 педагогічні ради:
· Про підсумки роботи ДНЗ в 2018-2019 н.р. та завдання педагогічного колективу на 2019-2020 навчальний рік ;
· Патріотичне виховання дітей дошкільного віку ;
· Охорона життя і зміцнення здоров'я дошкільників в сучасному ЗДО ;
· Аналіз якості та результативності організації роботи колективу дошкільного навчального закладу 2018-2019 навчальному році .
Тренінги та консультації:
·Консультація: «Актуальність патріотичного виховання»;
·Тренінг «Психолого – педагогічний супровід ліворуких дітей »;
·Консультація : «Екологічне виховання дошкільників»;
·Круглий стіл : «Інтерактивні методи розвитку мови дошкільників» .
Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту освіти України та програм «Українське дошкілля», «Впевнений старт». Велика увага у роботі закладу приділяласянаступності дошкільноїта початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі старших груп Рибка Н.С. , Закордонна Л.А. знайомили дітей з правилами поведінки учнів, провели екскурсію в школу , вчителі відвідували заняття .
Протягом року проведений День відкритих дверей учасниками якого були батьки , вчителі початкових класів та вихователі груп . Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. В травні проведено моніторинг готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі .
Кількість обстежених – 45 дітей ;
- високий рівень – 32 дітей ;
- середній рівень – 11 дітей ;
- низький рівень – 2 дітей (нерегулярне відвідування ЗДО).
Діти готові до навчання в школі , творчі, допитливі.
Старанно працювали вихователі молодших групі . Всі діти адаптувались до ДНЗ в межах норми . Навчились елементарним культурно – гігієнічним навикам , елементам сюжетно – рольової гри , іде розвиток мовлення .
В закладі ведеться гурткова робота (народної пісні , танців , ручної праці , навчання раннього читання , іноземної мови ) .
Колектив працює над створенням позитивного іміджу , з 2013 році з’явився власний сайт.
На нашому сайті ви зможете:
- дізнатисяостанні новини дошкільного навчального закладу та його досягнення;
- знайти інформацію про дитячий садок та його колектив;
- ознайомитися із життям дітей у групах;
- прочитати поради фахівців: вихователя-методиста, вихователів, психолога, логопеда, музичного керівника та медичної сестри;
- переглянути фотоматеріали;
- залишити побажання та пропозиції.
Протягом року, в організації роботи залишається ряд питань , які потребують подальшого вдосконалення а саме :
- покращення інформаційної культури педагогів , удосконалення пед.компетенції у сфері ІКТ з метою підвищення якості дошкільної освіти ;
- робота по мовленнєвому розвитку дітей ;
- низька відвідуваність дітей в групах молодшого та середнього дошкільного віку ;
- робота по залученню батьків до участі в навчально - виховному процесі .
VI. Робота медичного персоналу.
На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює старша медична сестра Остапчук Г.М.Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму, проведення оздоровчо - профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.
Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей: групи раннього віку - 1 раз у місяць, садові групи - 1 раз у квартал. Проводиться огляд дітей на педикульоз один раз на 10 днів. Згідно наказу МОЗ України від 30.01.01р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні» відповідно до віку дітей в дошкільному закладі проводяться профілактичні щеплення та моніторинг захворюваності дітей ЗДО, так у 2018-2019 навчальному році з січня по лютий спостерігалось підвищення ГРВІ, захворювань на кишкову інфекцію не зафіксовано є випадок захворювання на кір .
Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу.Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд , за рахунок державного бюджету .
VII. Організація харчування у ЗДО.
Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці та процесу приготування і зберігання їжі.З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей. Аналіз виконання норм продуктів харчування свідчить про їх 100% їх виконання .Усі продукти харчування, що надходять до ЗДОвідповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Остапчук Г.М. своєчасно веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.
Харчування для дітей раннього та дошкільного віку становить- 36-40 грн.(50% сплачують батьки) ;
- 23 дітей із 17 сімей мають 50% знижку , як багатодітні ;
- 9 дітей учасників АТО звільнені від оплати за харчування .
Подальші напрямки роботи з організації харчування:
Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в ЗДО.
Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей
Співпраця з батьками з питань покращення харчування дітей.
VIII. Організація роботи з сім’ями вихованців
Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють активній батьківській позиції, участі батьків навчально-виховному процесі, якої інколи не вистачало на протязі року, більшість батьків не відвідували відкриті заняття , групові батьківські збори.Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці:
- батьківські збори, тренінги,
- індивідуальні консультації різних спеціалістів,логопеда , практичного психолога ,
- участь у святах, відкриті заняття,
- дні відкритих дверей.
У кожній групі функціонують батьківські куточки, готуються консультації для батьків.
Постійно плануємо та проводимо колективні роботи вихователів . На підсумкові заняття запрошуємо батьків та вчителів , проводимо моніторинг знань дітей старшого дошкільного віку .
Сподіваємося на участь батьків у проведенні ремонтів групових приміщень , підготовці території дошкільного закладу до нового навчального року .
IX. Система роботи закладу щодо попередження травматизму
Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.
За звітний періоднезафіксовано випадків травмування дітей під час освітньо-виховного процесу.
В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників.Систематично видаються накази з охорони праці , розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях.
Для проведення роботи з дітьмиз проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Належна роботаз профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному закладі можна вважати достатньою.
КоженпрацівникЗДО проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.
Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичного персоналу. Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки. Також, вихователями усіх вікових груп планувалася і проводилася робота з дітьми по формуванню навичок безпеки життєдіяльності. У кожній віковій групі є аптечки для надання допомоги.Вихователі проводять відповідно річного плану роботи тижні безпеки (1 раз у квартал), Дні здоров’я (1 раз на місяць) .
X. Соціальний захист, збереження та зміцненняздоров’я педагогічних працівників.
В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників ЗДО, яким надається додаткова відпустка до 4 календарних днів окремим категоріям працюючих.
В Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (матеріальне та моральне заохочення – доплати , премії , грамоти , подяки).
В дошкільному закладі всі працівники сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, що є невід’ємною складовою успішного управління закладом.
XI. Проведення роботи по зверненню громадян.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в дошкільному навчальному закладі проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.
Завересень – травень2015/2016навчальний рік зареєстровано – 90 звернень , з них:
- довідки – 8 ;
- характеристики – 4;
- працевлаштування – 5;
- прийняття на облік та зарахування в ДНЗ – 73 .
XII. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ЗДО
За 2018/2019навчальний рік в закладі дошкільної освіти за допомогоюбюджетних коштів,благодійних внесків та спонсорської допомоги батьків була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного закладу.
В закладі було здійсненонаступні заходи:
Проведено косметичний ремонт 7 – ми групових приміщень , харчоблоку , пральні , коридорів , залу . Впорядкована територія та ігрові майданчики .
Закуплено :
· ремонт системи опалення - 469759,00 грн;
· ремонт залу – 71402,00 грн;
· частковий ремонт даху – 106383,00 грн ;
· ремонт котельні – 29060,00грн;
· косметичний ремонт приміщень – 35000,00грн.
Заплановано по підготовці до нового навчального року
· капітальний ремонт вентиляційної системи ;
· заміна сантехніки .
Шановні батьки !
Впродовж навчального року ви постійно допомагали вирішувати проблеми дошкільного закладу , допомагали в проведенні ремонту , організації свят , придбанні ігрового матеріалу . Від колективу ДНЗ «Сонечко» висловлюю вдячність за підтримку , допомогу та сподіваюсь на подальшу співпрацю .
Коментарi