Звіт завідувача

ДНЗ «Сонечко» Гоголівської сільської ради

про проведену роботу з розвитку навчально-виховної

діяльності та зміцнення матеріально-технічної бази ДНЗ

у 2014-2015 навчальному році

Даний звіт оформлений відповідно до статті Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. № 2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. № 305 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005р. № 55, Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178.

Основна мета звітування:

Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

Порядок денний:

1.Вибори голови та секретаря зборів.

2.Звіт завідувача ДНЗ.

4.Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).

5.Прийняття рішення зборів.

І.Загальна характеристика.

ДНЗ «Сонечко» знаходиться в комунальнійвласності Гоголівської сільської ради , розпочав свою роботу в 1984 році. В минулому році відмітив своє 30 –ти річчя.

Групові приміщення забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

- фізкультурно – музичний зал;

- кабінет психолога;

- методичний кабінет; кабінет логопеда;

- медичний блок;

- комп`ютерний кабінет;

- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи (7);

- спортивний майданчик.

І.Загальна характеристика.

За проектною потужністю заклад розрахований на 130 місць. На кінець навчального року заклад відвідує 175 дітей:

1 група раннього віку-24 дитини;

6 дошкільних груп-151 дитина.

Заклад працює за 5-денним режимом роботи:10,5годинним перебуванням дітей.

ІІІ. Кадрове забезпечення.

Педагогічний процес у ДНЗ забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач 1(вища освіта) ,1практичний психолог (вища), 2 музичних керівники (вища), 12 вихователів.

Освітній рівень педагогів:

4 педагоги – вища освіта;

5 - базова вища;

1 - неповна вища;

2 вихователі здобувають вищу освіту заочно(2-й,5-й курс).

Стаж роботи педагогічних працівників:

До 3-х років – 3;

від 5 – до 10 років – 3;

від 10 до 20 – 4;

від 20 до 30 – 5;

більше – 30 – 1.

Кваліфікаційний рівень педагогів:

14 – спеціалісти;

1 – спеціалістIIкатегорії;

1 - спеціаліст вищої категорії.

У ДНЗ створюються оптимальні умови для постійногопрофесійного зростання педагогів.Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету розширення знань і практичного досвіду педагогів, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ДНЗ та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.В цьому році підвищили та підтвердили своюкваліфікаційну категорію спеціаліст - 3вихователі. Курси підвищення кваліфікації при інституті післядипломної освіти пройшли - 2 педагоги в м. Б. Церква. В квітні пройшла атестацію керівник закладу Мишкоріз В.В. на відповідній займаній посаді. Члени комісії детально вивчили документацію закладу, питання організації навчально-виховного процес , відвідали заняття в старшій групі, провели бесіди. Вцілому робота колективу ДНЗ відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

ІV. Пріоритетні напрямки діяльності у 2014-2015 навчальному році.

Діяльність ДНЗ «Сонечко» направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

·збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я;

·формування особистості,забезпечення соціальної адаптації;

·розвиток творчих здібностей та нахилів.

Відповідно листа МОН України «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах» від 27ю06ю2014.р. № 1/ 9-341 особливу увагу надавали вихователі патріотичному та трудовому вихованню дітей, наполегливо працювали над впровадженням інноваційних технологій:

- Лихотинська Т.І., Мишкоріз А.С., Лях І.В., Дахно І.Г., Стасюк Л.В., Листопад Л.А.

V. Якість реалізації освітньої програми.

В 2014-2015 навчальному році колектив дошкільного навчального закладу працював творчо та відповідально орієнтуючись на основні державні документи:

- КонституціюУкраїни

- Законю України “Про дошкільну освіту”

- Базовий компонент дошкільної освіти

- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Впевнений старт»

- Закон України “Про охорону праці”

- Закон України “Про цивільну оборону”

- Закон України “Про дорожній рух”

А також, відповідно власного Статуту та річного плану роботи дошкільного закладу.

Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету обмін досвідом між педагогами, підвищення якості креативної дошкільної освіти в умовах ДНЗ та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.

В минулому році проведені 4 педагогічні ради:

·«Про підсумки»роботи та завдання на 2014 – 2015 н.р. ;

·«Патріотичне виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку» ;

·«Трудове виховання в процесі організованої та самостійної предметно – практичної діяльності дітей »;

·«Показники розвитку дошкільників. Рівень підготовленості дітей до навчання у школі».

Тренінги та консультації:

·Консультація: «Актуальність патріотичного виховання»;

·Тренінг «Психолого – педагогічний супровід ліворуких дітей »;

·Консультація : «Сім'я – школа моральності»;

·Круглий стіл : «Інноваційні технології »

Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту освіти України та програмами «Українське дошкілля», «Впевнений старт». Велика увага у роботі закладу приділяласянаступності дошкільноїта початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі старших груп Лях І.В. , Мишкоріз А.С. , Закордонна Л.А. , Степура О.М. Знайомили дітей з правилами поведінки учнів, провели екскурсію в школу , вчителі відвідували заняття (7 квітня був проведений семінар практикум) учасниками якого були вчителі початкових класів завуч та вихователі старших груп . Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. Практичним психологом закладуПримак Н.В.проведено тестування дітей на рівень готовності навчання в школі .

Кількість обстежених – 47 дітей ;

- високий рівень – 30 дітей ;

- середній рівень – 15 дітей ;

- низький рівень – 2 дітей (нерегулярне відвідування ДНЗ).

Діти готові до навчання в школі , творчі, допитливі.

Плідно та старанно працювали вихователі Дахно І.Г. , Остафійчук Н.В. ,

Лесик Н.В. над питанням дітей раннього віку . Всі діти адаптувались до ДНЗ в межах норми . Навчились елементарним культурно – гігієнічним навикам , елементам сюжетно – рольової гри , іде розвиток мовлення .

В закладі ведеться гурткова робота (народної пісні , танців , ручної праці , навчання раннього читання , іноземної мови ) .

Колектив працює над створенням позитивного іміджу , в 2013 роціу нас з’явився власний сайт.Комп’ютерне забезпечення не дає змоги повністю реалізувати можливості закладу в цьому напрямку .

На нашому сайті ви зможете:

- дізнатисяостанні новини дошкільного навчального закладу та його досягнення;

- знайти інформацію про дитячий садок та його колектив;

- ознайомитися із життям дітей у групах;

- прочитати поради фахівців: вихователя-методиста, вихователів, психолога, логопеда, музичного керівника та медичної сестри;

- переглянути фотоматеріали;

- залишити побажання та пропозиції.

Протягом року, в організації роботи залишається ряд питань , які потребують подальшого вдосконалення а саме :

- покращення інформаційної культури педагогів , удосконалення пед.компетенції у сфері ІКТ з метою підвищення якості дошкільної освіти ;

- робота по мовленнєвому розвитку дітей ;

- низька відвідуваність дітей в групах раннього та молодшого дошкільного віку ;

VI. Робота медичного персоналу.

На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює сестра старша медична Макарова О.М.Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму, проведення оздоровчо - профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.

Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей: групи раннього віку - 1 раз у місяць, садові групи - 1 раз у квартал. Проводиться огляд дітей на педикульоз один раз на 10 днів. Згідно наказу МОЗ України від 30.01.01р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні» відповідно до віку дітей в дошкільному закладі проводяться профілактичні щеплення та моніторинг захворюваності дітей ДНЗ, так у 2014-2015 навчальному році з листопада по лютий спостерігалось підвищення ГРВІ, захворювань на кишкову інфекцію не зафіксовано.

Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу.Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд , який оплачує Гоголівська сільська рада.

VII. Організація харчування у ДНЗ.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці та процесу приготування і зберігання їжі.З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей. Аналіз виконання норм продуктів харчування свідчить про їх 100% їх виконання .Усі продукти харчування, що надходять до ДНЗвідповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Макарова О.М. своєчасно веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.

Харчування для дітей раннього віку становить- 20 грн.(8,00грн.– батьки), садові групи – 22-23 грн.(9 грн.- батьки). Робота з організації харчування дошкільників в ДНЗ ведеться на достатньому рівні.

- 19 дітей із 13 сімей мають – 50% знижку ;

- 2 дітей звільнені від оплати за харчування .

Подальші напрямки роботи з організації харчування:

Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в ДНЗ.

Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей

Співпраця з батьками з питань покращення харчування дітей.

VIII. Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють активній батьківській позиції, участі батьків навчально-виховному процесі, якої інколи не вистачало на протязі року, більшість батьків не и відвідували відкриті заняття , групові батьківські збори.Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці:

- батьківські збори, тренінги,

- індивідуальні консультації різних спеціалістів,логопеда , практичного психолога ,

- уасть у святах, відкриті заняття,

- дні відкритих дверей.

У кожній групі функціонують батьківські куточки, готуються консультації для батьків.

Постійно плануємо та проводимо колективні роботи вихователів . На підсумкові заняття запрошуємо батьків та вчителів , проводимо моніторинг знань дітей старшого дошкільного віку .

Сподіваємося на участь батьків у проведенні ремонтів групових приміщень , підготовці території дошкільного закладу до нового навчального року .

IX. Система роботи закладу щодо попередження травматизму

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ДНЗ якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

За звітний періоднезафіксовано випадкитравмування дитини під час освітньо-виховного процесу. В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників.Систематично видаються накази з охорони праці.

Для працюючих розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці, технологічні та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях. Для проведення роботи з дітьмиз проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Належна роботаз профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному закладі можна вважати достатньою.

КоженпрацівникДНЗ проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичного персоналу. Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки. Також, вихователями усіх вікових груп планувалася і проводилася робота з дітьми для формування навичок безпеки життєдіяльності. Було поновлено плани евакуації. У кожній віковій групі є аптечки для надання допомоги.Вихователі проводять відповідно річного плану роботи тижні безпеки (1 раз у квартал), Дні здоров’я (1 раз на місяць) .

X. Соціальний захист, збереження та зміцненняздоров’я педагогічних працівників.

В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників ДНЗ, яким надається додаткова відпустка до 4 календарних днів окремим категоріям працюючих.

В Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (матеріальне та моральне заохочення – доплати , премії , грамоти , подяки).

В дошкільному закладі всі працівники сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, що є невід’ємною складовою успішного управління закладом.

XI. Проведення роботи по зверненню громадян.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в дошкільному навчальному закладі проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

Завересень – травень2014/2015навчальний рік зареєстровано – 70 звернень , з них:

- довідки – 2 ;

- характеристики – 1;

- працевлаштування – 2;

- скарга – 1;

- прийняття на облік та зарахування в ДНЗ – 64 .

XII. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ДНЗ

За 2014/2015навчальний рік в дошкільному навчальному закладі за допомогоюбюджетних коштів,благодійних внесків та спонсорської допомоги батьків була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного закладу.

В закладі було здійсненонаступні заходи:

· заміна електрокабеля – 1200 грн ;

· ремонт опалювальної системи – 1360 грн ;

· придбано електронагрівач 2600 грн с/р ;

· закуплені бактерицидні лампи – 8767 грн с/р ;

· дитячі меблі – 11780 грн ;

· постільна білизна - 3625 грн ;

· килимові доріжки – 2100грн ;

· проведено ремонт групових приміщень , замінено сантехніку – 7381 грн ;

· виготовлено 2 дитячі пісочниці – 5000 грн с/п ;

· дитячий будиночок – 7000 грн с/п .

Заплановано по підготовці до нового навчального року :

· косметичний ремонт групових приміщень , харчоблоку , пральні та коридору ;

· заміна вікон на харчоблоці , сантехніки ;

· перевірка заземлення та опору ізоляції ;

· придбання меблів , пральної машини ;

Шановні батьки !

Впродовж навчального року ви постійно допомагали вирішувати проблеми дошкільного закладу , допомагали в проведенні ремонту , організації свят , придбанні миючих засобів , ігрового матеріалу . Від колективу ДНЗ «Сонечко» висловлюю вдячність за підтримку та допомогу .

Кiлькiсть переглядiв: 687

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.