Звіт завідувача

ЗДО «Сонечко» Гоголівської сільської ради

про проведену роботу з розвитку навчально-виховної

діяльності та зміцнення матеріально-технічної бази ДНЗ

у 2019-2020 навчальному році

Даний звіт оформлений відповідно до статті Закону України «Про дошкільну освіту» від 11 липня 2001р. № 2628-ІІІ (із змінами), Положення про дошкільний навчальний заклад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003р. № 305 (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» від 28 січня 2005р. № 55, Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23 березня 2005 р. № 178.

Основна мета звітування:

Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

Порядок денний:

1.Вибори голови та секретаря зборів.

2.Звіт завідувача ЗДО.

4.Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та

громадськості).

5.Прийняття рішення зборів.

І.Загальна характеристика.

ЗДО «Сонечко» знаходиться в комунальній власності Гоголівської сільської ради , розпочав свою роботу в 1984 році.

Групові приміщення забезпечені необхідними меблями та ігровим обладнанням. Розвивальне середовище дитячого садка організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям. Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

- фізкультурно – музичний зал;

- кабінет психолога;

- методичний кабінет , кабінет логопеда;

- медичний блок;

- комп`ютерний кабінет;

- прогулянкові майданчики для кожної вікової групи (7);

- спортивний майданчик.

ІІ. Склад вихованців.

За проектною потужністю заклад розрахований на 130 місць. На кінець навчального року заклад відвідує 160 дитина:

1 група раннього віку-21 дитини;

6 дошкільних груп-139 дітей.

Заклад працює за 5-денним режимом роботи:10,5годинним перебуванням дітей.

ІІІ. Кадрове забезпечення.

Педагогічний процес у ЗДО забезпечують кваліфіковані спеціалісти: завідувач 1(вища освіта) ,1практичний психолог (вища), 2 музичних керівники (вища), 12 вихователів , інструктор з фізичного виховання , керівник гуртка .

Освітній рівень педагогів:

9 педагогів– вища освіта;

8 - базова вища;

1 - неповна вища;

Стаж роботи педагогічних працівників:

До 3-х років – 1;

від 5 – до 10 років – 4;

від 10 до 20 – 5;

від 20 до 30 – 5;

більше – 30 – 2.

Кваліфікаційний рівень педагогів:

14 – спеціалісти;

0 – спеціалістIIкатегорії;

0 – спеціаліст І категорії ;

2 - спеціаліст вищої категорії.

У ЗДО створюються оптимальні умови для постійногопрофесійного зростання педагогів . Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету розширення знань і практичного досвіду педагогів, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ЗДО та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.Атестація як один із методів підвищення кваліфікації проводиться згідно вимог «Положення про атестацію» . В цьому році проатестовано 3 педагогічні працівники 1 – завідувач , 2 – вихователі :

- відповідає займаній посаді - завідувач Мишкоріз В.В.

- присвоєно вищу кваліфікаційну категорію вихователю Мишкоріз А.С.

- підтверджено «вищу» кваліфікаційну категорію та присвоєно звання «старший вихователь» вихователю Закордонній Л.А.

Всі атестаційні матеріали оформлені та зберігаються належним чином . В цілому робота колективу ЗДО відмічається стабільністю та позитивною результативністю.

ІV. Пріоритетні напрямки діяльності у 2019-2020 навчальному році.

Діяльність ЗДО «Сонечко» направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

- фізкультурно – оздоровча робота ;

- впровадження елементів розвивального навчання ;

- екологічне виховання;

Відповідно листа МОН України «Щодо організації роботи в дошкільних навчальних закладах» від 20.05.2017.р. № 1/ 9-249 особливу увагу надавали вихователі патріотичному та екологічному вихованню дітей, наполегливо працювали над впровадженням інноваційних технологій розвитком зв’язного мовлення дітей :

- Мишкоріз А.С., Лях І.В., Закордонна Л.А., Мажара Л.М. , Гаврікова Т.С.

V. Якість реалізації освітньої програми.

В 2019-2020 навчальному році колектив дошкільного навчального закладу працював творчо та відповідально , орієнтуючись на основні державні документи:

- Конституцію України

- Закон України “Про дошкільну освіту”

- Базовий компонент дошкільної освіти

- Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», «Впевнений старт»

- Закон України “Про охорону праці”

- Закон України “Про цивільну оборону”

- Закон України “Про дорожній рух”

А також заклад працював відповідно власного Статуту та спрямовував свої зусилля на створення освітнього середовища , яке сприяло б реалізації вимог Базового компоненту щодо всебічного розвитку особистості .

Перспективне та календарне планування освітньо-виховного процесу включає різноманітні форми сучасної організації життєдіяльності дошкільників за лініями розвитку. дидактичний та ігровий матеріал, який використовується в закладі відповідає принципам актуальності, науковості, перспективності, доцільності, системності, послідовності. навчальний процес супроводжується методичними рекомендаціями, які надаються учасникам освітньо-виховного процесу за запитом та за потребою .

Майже усі педагоги закладу приділяють належну увагу формам організації дітей . Під час проведення навчальних та ігрових занять, здійснюють освітній процес на основі забезпечення умов для повноцінного різнобічного, пізнавального виховання і розвитку дітей дошкільного віку.

Проведені у минулому навчальному році методичні, педагогічні та виховні заходи мали за мету обмін досвідом між педагогами, підвищення якості дошкільної освіти в умовах ДНЗ та створення комфорту кожному учаснику освітнього процесу.

Найбільш результативним був семінар - практикум «Використання інтерактивних методів роботи з дошкільниками» для завідувачів , вихователів ЗДО.

Учасники семінару переглянули інтегровані заняття в ІІ мол. групі «На гостини до лісових мешканців» - Мишкоріз А.С. та в старшій групі екологічний проект «Врятуємо нашу землю» - Закордонна Л.А. За круглим столом обговорили «Питання впровадження інтерактивних технологій » обмінялись досвідом роботи з даного питання .

В минулому році проведені 4 педагогічні ради:

· Про підсумки роботи ДНЗ в 2019-2020 н.р. та завдання педагогічного колективу на 2020-2021 навчальний рік ;

· Необхідно продовжити роботу щодо організації сучасного освітнього середовища дошкільного навчального закладу , сприятливого для формування гармонійно розвиненої особистості та реалізації індивідуальних потреб кожної дитини .

· Формувати стійку мотивацію педагогів до самоосвітньої та творчої діяльності в умовах оновленого змісту освітнього процесу .

· Впроваджувати інноваційні технології в систему фізкультурно-оздоровчої роботи , розвивати фізичні якості дошкільників шляхом використання рухливих ігор .

· Розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими-морально духовними якостями , навичками культури спілкування , знаннями про українську культуру та звичаї , як важливими чинниками національно – патріотичного виховання .

· Продовжувати удосконалювати роботу по патріотичному вихованню згідно Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді .

· Активізувати пізнавальну діяльність дітей в процесі екологічного виховання .

· Сприяти розвитку інтелектуальних здібностей дітей дошкільного віку , їх мовленнєвої діяльності під час організованої та самостійної предметно – практичної діяльності .

· Забезпечувати наступність в роботі між дошкільною та початковою ланками освіти по реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти , використання основних засад концепції «Нова українська школа» .

Семінари - практикуми:

«Використання педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в умовах модернізації дошкільної освіти в рамках змісту Базового компонента дошкільної освіти»

«Здоров’язбережувальні технології»

- впровадження інноваційних – оздоровчих технологій фізичного розвитку дошкільників (М.Єфіменко «Казкова фізкультура» )

- розвиток рухової активності дітей , виховання ціннісного ставлення до власного здоров’я .

Інтегрований освітній процес ЗДО .

Навчально – виховний процес організовується на основі Базового компоненту освіти України та програм «Українське дошкілля», «Впевнений старт». Велика увага у роботі закладу приділяласянаступності дошкільноїта початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі старших груп Рибка Н.С. , Закордонна Л.А., Мажара Л.М. знайомили дітей з правилами поведінки учнів, провели екскурсію в школу , вчителі відвідували заняття .

Протягом року проведений День відкритих дверей учасниками якого були батьки , вчителі початкових класів та вихователі груп . Випускники нашого дитячого садка мають необхідну як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно-вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовку до навчання в школі. В травні проведено моніторинг готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі .

Кількість обстежених – 50 дітей ;

- високий рівень – 35 дітей ;

- середній рівень – 12 дітей ;

- низький рівень – 3 дітей (нерегулярне відвідування ЗДО).

Діти готові до навчання в школі , творчі, допитливі.

Старанно працювали вихователі молодших групі . Всі діти адаптувались до ДНЗ в межах норми . Навчились елементарним культурно – гігієнічним навикам , елементам сюжетно – рольової гри , іде розвиток мовлення .

В закладі ведеться гурткова робота (народної пісні , танців , ручної праці , навчання раннього читання , іноземної мови ) .

Колектив працює над створенням позитивного іміджу , з 2013 році з’явився власний сайт.

На нашому сайті ви зможете:

- дізнатисяостанні новини дошкільного навчального закладу та його досягнення;

- знайти інформацію про дитячий садок та його колектив;

- ознайомитися із життям дітей у групах;

- прочитати поради фахівців: вихователя-методиста, вихователів, психолога, логопеда, музичного керівника та медичної сестри;

- переглянути фотоматеріали;

- залишити побажання та пропозиції.

Протягом року, в організації роботи залишається ряд питань , які потребують подальшого вдосконалення а саме :

- покращення інформаційної культури педагогів , удосконалення пед.компетенції у сфері ІКТ з метою підвищення якості дошкільної освіти ;

- робота по мовленнєвому розвитку дітей ;

- низька відвідуваність дітей в групах молодшого та середнього дошкільного віку ;

- робота по залученню батьків до участі в навчально - виховному процесі .

VI. Робота медичного персоналу.

На достатньому рівні ведеться медичне обслуговування, яке здійснює старша медична сестра Остапчук Г.М.Головним завданням є дотримання санітарно-гігієнічного режиму, проведення оздоровчо - профілактичної роботи кожного дня та організації харчування.

Планомірно проводяться антропометричні виміри дітей: групи раннього віку - 1 раз у місяць, садові групи - 1 раз у квартал. Проводиться огляд дітей на педикульоз один раз на 10 днів. Згідно наказу МОЗ України від 30.01.01р. «Про порядок профілактичних щеплень в Україні» відповідно до віку дітей в дошкільному закладі проводяться профілактичні щеплення та моніторинг захворюваності дітей ЗДО, так у 2019-2020 навчальному році з січня по лютий спостерігалось підвищення ГРВІ, захворювань на кишкову інфекцію не зафіксовано є випадок захворювання на кір .

Під контролем адміністрації залишається і медичне обслуговування педагогічних працівників і обслуговуючого персоналу.Двічі на рік працівники проходять поглиблений медичний огляд , за рахунок державного бюджету .

VII. Організація харчування у ЗДО.

Найважливішою умовою правильної організації харчування дітей є суворе дотримання санітарно-гігієнічних вимог на харчоблоці та процесу приготування і зберігання їжі.З метою профілактики кишкових захворювань працівники суворо дотримуються встановлених вимог до технологічної обробки продуктів, правил особистої гігієни. Результатом є відсутність зафіксованих випадків отруєнь і кишкових захворювань дітей. Аналіз виконання норм продуктів харчування свідчить про їх 100% їх виконання .Усі продукти харчування, що надходять до ЗДОвідповідають вимогам державних стандартів, супроводжуються накладними, сертифікатами якості, висновками санітарно-епідеміологічної експертизи. Остапчук Г.М. своєчасно веде документацію щодо харчування дітей, разом з завідувачем та кухарем складає перспективне меню, меню-розкладку, здійснює контроль за харчуванням дітей, контролює дотримання технології приготування їжі, вихід і якість готових страв, санітарний стан харчоблоку, дотримання правил особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.

Харчування для дітей раннього та дошкільного віку становить- 45-50 грн.(50% сплачують батьки) ;

- 17 дітей із 16 сімей мають 50% знижку , як багатодітні ;

- 5 дітей учасників АТО звільнені від оплати за харчування .

Подальші напрямки роботи з організації харчування:

Постійна інформація батьків про стан харчування дітей в ЗДО.

Консультації для батьків щодо раціонального харчування дітей

Співпраця з батьками з питань покращення харчування дітей.

VIII. Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців на протязі року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють активній батьківській позиції, участі батьків навчально-виховному процесі, якої інколи не вистачало на протязі року, більшість батьків не відвідували відкриті заняття , групові батьківські збори.Дошкільний заклад підтримує бажання батьків поповнювати знання, необхідні для виховання та оздоровлення дітей. Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форми співпраці:

- батьківські збори, тренінги,

- індивідуальні консультації різних спеціалістів , логопеда , практичного психолога ,

- участь у святах, відкриті заняття,

- дні відкритих дверей.

У кожній групі функціонують батьківські куточки, готуються консультації для батьків.

Постійно плануємо та проводимо колективні роботи вихователів . На підсумкові заняття запрошуємо батьків та вчителів , проводимо моніторинг знань дітей старшого дошкільного віку .

Сподіваємося на участь батьків у проведенні ремонтів групових приміщень , підготовці території дошкільного закладу до нового навчального року .

IX. Система роботи закладу щодо попередження травматизму

Діяльність адміністрації спрямована на виховання в учасників навчально – виховного процесу ЗДО якостей свідомого і обов’язкового виконання правил і норм безпечної поведінки в повсякденній діяльності і в умовах надзвичайної ситуації; формування навичок безпечної поведінки у різних нестандартних ситуаціях, формування знань про правила самозбереження, дорожнього руху, з протипожежної безпеки.

За звітний періоднезафіксовано випадків травмування дітей під час освітньо-виховного процесу.

В закладі ведеться робота щодо безпеки життєдіяльності працівників.Систематично видаються накази з охорони праці , розроблені і видані на руки інструкції з охорони праці та посадові інструкції, які зберігаються на робочих місцях.

Для проведення роботи з дітьмиз проблем безпеки життєдіяльності, у методичному кабінеті є достатня кількість дидактичного матеріалу: демонстраційні картинки, дидактичні настільні ігри, добірки тематичної художньої літератури. Належна роботаз профілактики нещасних випадків проводиться під час занять у вигляді різноманітної навчально-виховної роботи. Роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному закладі можна вважати достатньою.

КоженпрацівникЗДО проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.

Організація догляду за дітьми відбувається під постійним контролем адміністрації та медичного персоналу. Регулярно проводилися інструктажі з техніки безпеки. Також, вихователями усіх вікових груп планувалася і проводилася робота з дітьми по формуванню навичок безпеки життєдіяльності. У кожній віковій групі є аптечки для надання допомоги.Вихователі проводять відповідно річного плану роботи тижні безпеки (1 раз у квартал), Дні здоров’я (1 раз на місяць) .

X. Соціальний захист, збереження та зміцненняздоров’я педагогічних працівників.

В Колективному договорі між адміністрацією та профспілковим комітетом є перелік посад працівників ЗДО, яким надається додаткова відпустка до 4 календарних днів окремим категоріям працюючих.

В Правилах внутрішнього трудового розпорядку є окремий розділ «Заохочення за успіхи у роботі», в якому визначені умови заохочення педагогічних працівників за сумлінне виконання посадових обов’язків та бездоганну працю (матеріальне та моральне заохочення – доплати , премії , грамоти , подяки).

В дошкільному закладі всі працівники сумлінно виконують свої обов’язки, працюють творчо, що є невід’ємною складовою успішного управління закладом.

XI. Проведення роботи по зверненню громадян.

На виконання Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р., Указу Президента України № 700/2002 «Про додаткові заходи забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, в дошкільному навчальному закладі проведено ряд заходів, а саме : заведені журнали обліку особистого прийому громадян, реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян.

Завересень – травень2015/2016навчальний рік зареєстровано – 90 звернень , з них:

- довідки – 5 ;

- характеристики – 2;

- працевлаштування – 4;

- прийняття на облік та зарахування в ДНЗ – 57 .

XII. Робота по зміцненню матеріально - технічної бази ЗДО

За 2018/2019навчальний рік в закладі дошкільної освіти за допомогоюбюджетних коштів,благодійних внесків та спонсорської допомоги батьків була зміцнена матеріально-технічна база дошкільного закладу.

В закладі було здійсненонаступні заходи:

Проведено косметичний ремонт 7 – ми групових приміщень , харчоблоку , пральні , коридорів , залу . Впорядкована територія та ігрові майданчики .

Виконано :

· капітальний ремонт вентиляційної системи – 98700 грн ;

· ремонт системи водопостачання – 151100 грн ;

· ремонт котельні , встановлення ініціативного модемного зв’язку –

56250 грн ;

· косметичний ремонт приміщень – 60000 грн ;

· заміна сантехніки – 45000 грн ;

· встановлення дверей – 30000 грн ;

· придбання обладнання харчоблоку : (м’ясорубки – 25920 грн, ванни виробничі , столи – 12570 грн) ;

· капітальний ремонт ганків – 292615 грн ;

· очистка води – 13600 грн ;

· придбання меблів , м’якого інвентаря – 58600 грн ;

· виготовлення проектів – 67000 грн ;

Заплановано по підготовці до нового навчального року:

· проведення капітального ремонту даху ;

· утеплення фасаду ;

· ремонт асфальтового покриття ;

Шановні батьки !

Впродовж навчального року ви постійно допомагали вирішувати проблеми дошкільного закладу , допомагали в проведенні ремонту , організації свят , придбанні ігрового матеріалу . Від колективу ДНЗ «Сонечко» висловлюю вдячність за підтримку , допомогу та сподіваюсь на подальшу співпрацю .

Кiлькiсть переглядiв: 261

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.